Dette vil være 11. gang Sør-Korea spiller i verdensmesterskapet, flest opptredener av noen asiatisk nasjon. Kampfakta om Uruguay vs Sør-Korea Dato: Torsdag 24. november Kickoff tid: 8:00 ET / 13:00 pm GMT / 0:00 am AEDT (fredag 25. november) Plassering: Education City Stadium Offisielt: Clement Turpin (Frankrike) Uruguay vs Sør-Korea spådom Moneyline lean: Uruguay vinner (-135) Mot spredningen mager: Uavgjort (+250) Forutsigelse av poengsum: Uruguay 3-0 Sør-Korea Gitt deres fantastiske form gjennom 2022 og deres stablede lag som er full av talent over hele linja, er det vanskelig å se noe annet enn en Uruguay-seier her. Når det er sagt, med stjernekraften til Son Heung-min, som lett kunne produsere et stykke magi fra ingensteds, gir det utvendige ropet om uavgjort i denne kampen virkelig god verdi.
Men Sør-Korea vil ikke være pushovers på deres 11. verdenscupopptreden – den mest av noen asiatisk nasjon gjennom konkurransehistorien – selv om de gikk ut av gruppespillet i ni av disse kampanjene. Odds for Uruguay mot Sør-Korea Selv om Uruguay kommer inn i dette oppgjøret som favoritter ifølge bookmakerne, vil Son Heung-min og lagkameratene hans i Sør-Korea være ivrige etter å skape opprør i verdenscupåpningen.
Sør-Korea Visa | Apply for an Sør-Korea Visa | Sør-Korea Visa RequirementsJeg har pass fra Jeg skal til Formålet med reisen er? Raskt. Visumservice spesialiserer seg på å sikre Sør-Korea visum og kan hjelpe deg med å søke Sør-Korea visum. Enkelt. Visumservice er den nemmeste måde at få et visum og kan sikre at opnå det på en dag. Vi kan behandle Sør-Korea viseringer på Sør-Korea ambassade hver dag for norske statsborger.
Sør-Korea Visum FAQs Når kan jeg søke om visum til Sør-Korea? Det beste tidspunket å sende inn din visumsøknad på, er 1-2 måneder før avreise. Har du dårlig tid, kan det i enkelte tilfeller være mulig å få raskere behandling. Må jeg sende inn mitt pass for å få visum til Sør-Korea? Er det trygt å sende passet? Ja, du må sende inn ditt pass i original. Sør-Korea visum blir stemplet inn i passet, og visumsøknaden kan ikke behandles uten pass. Da pass er et verdidokument, anbefaler vi at du sender ditt pass og visumsøknad på en sikker måte som for eksempel bud eller sporbar postforsendelse. BehandlingstidenVær oppmerksom på at ambassaden kun har innlevering av søknader på tirsdager, noe som kan påvirke behandlingstiden.
Veteraner Diego Godin og Luis Suarez forventes begge å starte. Tottenham-stjerne Sønn Heung-min har blitt passert i form for verdenscupen til tross for at han brudd et bein rundt øyet tidligere denne måneden. Han forventes å ha en fremtredende plass i Qatar, men vil ta på seg en ansiktsmaske for å beskytte skaden. Uruguay vs Sør-Korea nøkkelstatistikk Dette vil være det tredje møtet i verdensmesterskapet mellom Uruguay og Sør-Korea, hvor den søramerikanske siden vinner begge tidligere oppgjør. Uruguay har kun vunnet én av sine syv siste verdenscupoppgjør (D3, L3).